Firma NIBE-BIAWAR opublikowała nową aplikację mobilną, która pomoże zachować najwyższy poziom usług związanych z instalacją, uruchomieniem i serwisowaniem pomp ciepła NIBE.

      Aplikacja NIBE SERWIS jest narzędziem przeznaczonym dla Autoryzowanego Serwisanta/Instalatora do diagnozy błędów i naprawy pomp ciepła NIBE. Wystarczy wpisać numer alarmu komunikowanego na wyświetlaczu pompy ciepła, aby znaleźć jego przyczynę, jak i potencjalne sposoby rozwiązania danego problemu.

     Aplikacja umożliwia również dostęp do bazy części zamiennych pomp ciepła NIBE, w której w łatwy sposób poprzez podanie numeru katalogowego części lub numeru seryjnego pompy ciepła albo typu urządzenia, można wyszukać informacje nt. uszkodzonego podzespołu, odczytać aktualny kod wyrobu do złożenia zamówienia u producenta, ustalić jego lokalizację w urządzeniu, pobrać i wydrukować schemat rozmieszczenia poszczególnych komponentów w pompie ciepła.

     Główną i najbardziej oczekiwaną przez firmy wykonawcze funkcjonalnością aplikacji jest możliwość przesyłania za jej pośrednictwem protokołów pierwszego uruchomienia i przeglądów okresowych urządzeń marki NIBE.

Aplikację można pobrać za darmo z App Store i Google Play: